Förstärkning till Golfinity-teamet

Publicerat: 2024-09-02 - 12:01

Senaste tillskottet i Golfinity-familjen är Mickey Malmqvist, och den som alla i golf-Sverige kan vända sig till för att prata Golfinity. Här svarar han på 3 frågor varför han tycker att alla golfklubbar bör titta närmare på just Golfinity!

Hej där! Vem är du?
Jag är Mickey Malmqvist och är utöver säljare även senior webbutvecklare, SEO-veteran och entreprenör. Jag har två årtiondens erfarenhet av att hjälpa företag och föreningar med sin onlineprofil och vet hur viktigt det är att synas på rätt sätt för att bli tagen på allvar och skapa bästa möjliga förutsättningar. I golf-Sverige ser jag stor potential till förbättring och Golfinity är en perfekt nischad produkt!

Vad gör du i din roll?
Min roll på Golfinity är att hjälpa nya kunder till goda beslut (läs: Golfinity) samt vårda våra befintliga kunder och ge dem bästa möjliga upplevelse. Jag är också den som tillsammans med Daniel Stenholm läser av marknaden och säkerställer att Golfinity-plattformen fortsätter vara relevant och uppdaterat med de senaste funktionerna - något som automatiskt kommer alla våra kunder till gagn, oavsett när de började sin resa med oss!

Varför Golfinity?
Jag har i snart 30 år haft intresse för och aktivt arbetat med digitalisering, och nyckeln till att lyckas med detta är att göra produkten enkel att använda för "vanligt folk" - de som inte har datorn som sitt primära verktyg eller saknar intresse för det.

Här skiner verkligen Golfinity med sitt erbjudande, vilket gör alla nöjda - från klubbchef eller kommittémedlem som enkelt och med trygghet kan uppdatera sitt relevanta innehåll, till besökaren som får ständigt uppdaterad information via webbplatsen.

Att dessutom kunna tätt integrera webben med redan befintliga system för golfen gör att belastningen för kansli och dess personal minskar och de kan fokusera på viktigare saker och att ta klubben framåt!